Aquesta és una bicicleta restaurada fa temps, el març del 2015. He pensat que no hi havia motiu perquè no sortís aquí al blog, així que us presento la "Pepita", aquest és el nom que figura, pintat a mà, al tub diagonal, al costat d'un "ciclos navarro hnos", o "...gavarro hnos"... la primera lletra no es llegeix.
És una bici de la zona de Vilanova i la Geltrú, i prou antiga, potser de la dècada dels 40s o 50s.
L'Albert me la va portar per arreglar-la una mica i poder participar així en una trobada/recreació històrica de la post guerra civil, i si no recordo malament havia sigut la bicicleta de la seva àvia.
L'origen de la bicicleta és un misteri, hi ha diversos components firmats amb marques espanyoles, com Orbea a l'eix del pedalier, o Amuat, a les cassoletes de la caixa de pedalier... però també components francesos, com els carrets Pelissier, o la direcció Samesfort, o els ponts dels frens firmats OXAluxe ... podria tractar-se d'un muntatge personalitzat de l'època.
Vam treure l'òxid i la bruticia, vam respectar la pintura original i el màxim de components possibles, únicament les pastilles de frens, els pedals, el seient, els punys i els neumàtics són nous, encara que aquests últims no eren els més apropiats per aquesta bici, però la urgència del moment a vegades té prioritat en els muntatges.
Gràcies per l'encàrrec Albert!
Salutacions!
És una bici de la zona de Vilanova i la Geltrú, i prou antiga, potser de la dècada dels 40s o 50s.
L'Albert me la va portar per arreglar-la una mica i poder participar així en una trobada/recreació històrica de la post guerra civil, i si no recordo malament havia sigut la bicicleta de la seva àvia.
L'origen de la bicicleta és un misteri, hi ha diversos components firmats amb marques espanyoles, com Orbea a l'eix del pedalier, o Amuat, a les cassoletes de la caixa de pedalier... però també components francesos, com els carrets Pelissier, o la direcció Samesfort, o els ponts dels frens firmats OXAluxe ... podria tractar-se d'un muntatge personalitzat de l'època.
Vam treure l'òxid i la bruticia, vam respectar la pintura original i el màxim de components possibles, únicament les pastilles de frens, els pedals, el seient, els punys i els neumàtics són nous, encara que aquests últims no eren els més apropiats per aquesta bici, però la urgència del moment a vegades té prioritat en els muntatges.
Gràcies per l'encàrrec Albert!
Salutacions!
Me alegra llegir-te de nou i vore que continues actiu.
ResponEliminaEs una bicicleta preciosa, el manillarg es espectacular, gracies per compatir-ho!