31 de gener 2012

LOOK KG 96 "prova BICISPORT 1989"

La BICISPORT va ser una magnífica revista que va sortir al 1989 i  una referència al llarg dels anys 90. La "Ciclismo a Fondo", o el "Meta2000" eren publicacions gairebé 100% enfocades al ciclisme i competició, però la "Bicisport" era molt variada: bicicletes de carretera i muntanya, components, mecànica, competició, cicloturisme...

En el nº2, de juny de 1989, hi sortia aquest reportatge de la LOOK KG 96 TEAM REPLICA.
Era la bici dels meus somnis, vaig alucinar des del dia que vaig comprar aquesta revista al quiosk i mai he deixat d'estar-ne enamorat !!
En aquella època era impossible d'aconseguir per preu, el quadre i forquilla nus ja costaven l'equivalent a 1500€ (250000 pessetes!!!).
Actualment també és dificilíssim d'aconseguir ja que és molt valorada per col·leccionistes i nostàlgics, i qui en té una no se'n vol desfer, lògicament.
He de confessar que aquest passat estiu vaig aconseguir-ne una de la meva talla, bueno, el quadre i forquilla, i bé de preu! Algun dia quan la tingui 100%OK la pujaré al blog. Encara li falta.  

Team Replica... aquest cognom tan sugerent li ve perquè era la bici de l'equip ONCE i el TOSHIBA.
No m'he pogut estar d'escanejar aquestes pàgines i fer-la sortir per les finestretes internàutiques. Aquest gener el blog ha estat feliçment saturat de Bici Cross i una mica de màquina asfàltica pura sang  venia de gust. Encara que sigui en 2D !
;-)




2 comentaris:

  1. Espero inpacient la teva LOOK. aquest quadre és una obra d'art!

    ResponElimina
  2. Si Eduard! el mateix disseny de quadres i colors és inspirat de l'obra del pintor Mondrian.
    Tant aviat aconsegueixi les 4 coses que li busco veureu la bici.
    Salut!

    ResponElimina