25 d’agost 2012

- BH 75 500 "red rose"



Un d'aquells "abans / després" espectaculars.
 
Aquesta BH 75 va estar molt de sort, ja l'havien llençat a la deixalleria, ja l'havien abandonat per impossible, per inútil; perquè feia nosa i no valia res, estava feta una merda... lu típic.






Però que la llencessin al container del ferro fou el millor que li podia passar a la bici, perquè la casualitat va fer que en Txema passés per allà,  la va veure i, (excepcionalment), els de la deixalleria li van deixar endur.
En Txema és un veí i sabent que jo remenava bicicletes em va preguntar si es podria restaurar, que li agradaria regalar-li a la seva dona, la Rosa, pel dia del seu sant.
El "Red Rose" amb què he batejat la bici ve d'aquí. A  bicinova encara no hi havia cap BH 75 d'aquest color tan elegant i xulo.

Van fer falta 11 hores de feina, uns punys ECO nous dels que encara té Reciclone, fundes i cables, reciclar un parell de neumàtics antics, un parxe, substituir un pedal... això és tot.
Ha quedat prou guapa, i funciona molt bé.
Si el que va llençar la bici la veu ara s'estirarà dels cabells, jajaja!!

A la Rosa li va agradar molt el regal sorpresa,  moltes gràcies Dídac, Nausica i Txema!
Cuideu-les molt!

1 comentari:

  1. Senzillament genial....Jo també soc l'orgullòs posseïdor d'una bh de passeig, però en color crema....La meva restauració no ha sigut tan impressionant com aquesta, però de com la vaig treure del contenidor de ferralla de la deixalleria a com està avui, hi ha una mica de diferència....

    Veig que tampoc tèns la bomba d'aire....és una peça preuada.....

    A mi encarà em falta el vidre del faro davanter, ja que no el portava, i estic en procès de cerca....

    Enhorabona per aquest blog boníssim...

    http://www.flickr.com/photos/zapatilleando/9396339044/

    ResponElimina